Eindelijk.... - Reisverslag uit el Morche, Spanje van Wouter en Anne Joustra - WaarBenJij.nu Eindelijk.... - Reisverslag uit el Morche, Spanje van Wouter en Anne Joustra - WaarBenJij.nu

Eindelijk....

Door: AnneSoetens

Blijf op de hoogte en volg Wouter en Anne

02 November 2010 | Spanje, el Morche

Na een paar lange dagen na het vertrek van Yvette was het dan eindelijk zover.. Ik mocht weer een keer naar Malaga, maar nu om Wouter op te halen!!!
Hij zou om ca. 17.00 aankomen, dus ik kon mooi na schooltijd met Rocio (een van de leerkrachten hier) mee naar Malaga rijden. Ze zette me echter niet bij ´t vliegveld af maar helemaal aan de andere kant van de stad, dus kon ik ook nog ´n mooie stadswandeling maken. Uiteindelijk nog veel te vroeg kwam ik aan op het vliegveld en zag ik dat ´t vliegtuig van Wouter maar liefst 1 minuut vertraging had volgens het bord.. (volgens de gegevens die ik van Wouter kreeg waren het 21 minuten) maar goed. Na een lekkere kop koffie en wat te hebben rondgestruind in het winkeltje (en na bijna de Spaanse Harry Potter te hebben gekocht) zag ik op het bord dat ´t vliegtuig vanuit Madrid was geland. YES!
En een klein half uurtje later stond/hing ik fijn in de armen van mijn lief! Pfoeh, dat waren echt wel 8 lange weken geweest!!

De rit terug naar El Morche ging een heel stuk sneller dan normaal.. jammer genoeg zat de bus echt propvol dus konden we nog niet naast elkaar zitten maar dat hebben we de rest van ´t weekend wel ingehaald.
Vrijdag hebben we ook lekker uitgeslapen en zijn we nog even op ons gemakje over ´t strand naar Torrox Costa gelopen om daar vervolgens op ´n terrasje te gaan zitten. Zaterdag hebben we wederom niets gedaan en zondag een klein uitstapje naar Nerja, maar ´t weer was niet al te goed, dus zijn we maar weer op tijd naar huis gegaan. Oh ja, we hebben zaterdag weldegelijk iets gedaan... we hebben namelijk onze trip voor 15-20 november uitgestippeld.. De bedoeling is dan dat we van El Morche via Antequerra naar Córdoba gaan en daar dan 2 dagen blijven. Daarna gaan we naar Sevilla om ook deze stad in 2 dagen te gaan zien. Vervolgens rijden we via Ronda weer terug naar El Morche en dan kijken we wel of we nog tijd hebben om nog ergens heen te gaan..
Maandag (gisteren) had ik ook nog ´n vrije dag (Allerheiligen is hier echt ´n nationale/regionale vrije dag) en hebben we weer een fijne wandeling gemaakt over ´t strand naar Torrox Costa... lekker relaxed weekend dus!


Oh jeeeej.. vergeet ik bijna ´t belangrijkste van ´t weekend! Zondagmiddag hebben Wouter en ik heerlijk in de keuken staan kokkerellen op een lekkere stevige maaltijd.......... (zie foto´s...)

  • 02 November 2010 - 09:11

    Karen:

    Hey you guys!
    Fijn dat jullie weer even ontzettend aan het genieten zijn, van elkaar, het land, maar bovenal het geweldige eten....!?!??! hahaha!!
    Heel veel plezier saampjes!
    Knuffel van Marc & mij

  • 02 November 2010 - 09:45

    Cor:

    Hoi Anne,
    Ik kan niet goed zien wát jullie eten, maar het lijkt op iets Hollands! Jullie hebben zeker nog lekker weer? Huer is het écht herfst, dus geniet er maar lekker van!
    Veel plezier samen!!
    Groetjes ook van de rest van de familie!!

  • 02 November 2010 - 09:46

    Yvette:

    Ha die Anne (en wouter natuurlijk)

    Heel veel plezier samen!
    En goh, van wie is dat Hollands pannetje nou??? ;) hahahaha...

    xx Yvette

  • 02 November 2010 - 11:13

    Giel&Elise:

    Heel veel plezier saampjes! :):)

    Groetjes uit koud,miezerig en mistig ned.


  • 02 November 2010 - 12:03

    Janske Beks:

    Hoi Anne,

    School bevalt me zo goed, dat ik straks wel bij jou op Spaanse les wil. Ik heb nog wel ergens een gaatje in mijn drukke agenda. Geniet van het samenzijn en van het mooie land!!

    Groetjes Janske
    en de rest van de familie

  • 02 November 2010 - 16:28

    Hanneke:

    Ha Anne & Wouter!

    Fijn dat jullie samen in spanje zijn! Het ziet er gezellig uit, zeker met dat Hollandse pannetje!
    Heel veel plezier met jullie trip, geniet ervan! En veel foto's op de site zetten he =)

    Xx Hanneke

  • 02 November 2010 - 23:23

    Lot:


    Fijn dat jullie weer samen zijn !

  • 03 November 2010 - 10:36

    Elly :

    Volgens mij zitten jullie in jullie flow wat betreft genieten. Ga er maar lekker mee door.Ik zou zo weer terug willen naar die warmte en het Spaanse leven.Een tandje minder werkt dus ook!

  • 04 November 2010 - 08:27

    Willem M.:

    Godsamme... Dat van die sportschool heeft hij blijkbaar niet gelogen... Kan ik hem geen dikkop meer noemen :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter en Anne

Actief sinds 11 Aug. 2010
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 68238

Voorgaande reizen:

12 November 2012 - 01 Mei 2014

Mumbai.. een nieuw avontuur!!

05 September 2010 - 23 December 2010

Op naar de Costa del Sol...

Landen bezocht: