Weer thuis... - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Wouter en Anne Joustra - WaarBenJij.nu Weer thuis... - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Wouter en Anne Joustra - WaarBenJij.nu

Weer thuis...

Door: AnneSoetens

Blijf op de hoogte en volg Wouter en Anne

24 December 2010 | Nederland, Heeze

En toen was ik weer thuis..
Met een applausje voor de piloot, want het waaide en sneeuwde best hard onderweg!
Vanuit het vliegtuig kon ik een mooi winterwonderland zien voordat ik zag dat de landingsbanen in Eindhoven ook behoorlijk bedolven waren onder de sneeuw... slik... zou het dan wel goed gaan?
Maar gelukkig.... de piloot heeft goed zijn best gedaan en een kwartiertje later stond ik in de hal met papa, mama en Yvette en haar moeder!
Na de nodige tranen (van blijdschap dat ik weer veilig in Nederland was) zijn we begonnen en zijn we over een glibberige weg met 50km per uur naar huis gegaan. Nog even wat gekletst en toen was het weer tijd om naar bed te gaan. Nog een nachtje in een ander bed (ik slaap bij papa en mama) en dan weer naar m'n eigen huisje!

PAS OP:
Het kan dus zomaar voorkomen dat je mij tegenkomt één dezer dagen!!



Op naar de volgende reis, 4 januari vertrek ik naar Australië.. maar voor nu, eerst genieten van het mooie winterwonderland!!

Kus

  • 24 December 2010 - 08:33

    Sarah:

    Hey Anne!

    Fijn weer thuis! :-)
    Hoelang ga je richting Australië? Das als snel!

    Liefs!

  • 24 December 2010 - 09:00

    Wouter:

    Eerst daar genieten en dan hierheen en samen genieten van onze vakantie in Australië!

    X

  • 24 December 2010 - 09:41

    Janske Beks:

    Hoi Anne,

    Welkom thuis in het witte Heeze. Het zal een hele overgang zijn, van af en toe op een zonnig terrasje naar een sneeuwlaag van 20 cm. Geniet van de feestdagen hier en daarna veel plezier in Australie.

    Groetjes Janske + familie

  • 24 December 2010 - 10:02

    Hanneke:

    Fijn dat je weer thuis bent Anne!!
    En wat een supergoed vooruitzicht om zo snel weer te gaan vliegen, en dan naar Australië, wauw!! Kunnen we je dan ook volgen op deze site?

    Fijne kerst en tot snel!!
    Geniet ervan om weer thuis te zijn en iedereen weer te zien he! =)

    Xx Han

  • 24 December 2010 - 12:15

    Tante Ria:

    Zo Anne dat is nog eens een verschil is het niet? Je valt met je gatje in de boter met een witte kerst. Leuke verslagen heb je geschreven en ik heb je lekker gevolgd.
    Groetjes thuis en aan allemaal. Fijne feestdagen.

  • 24 December 2010 - 13:48

    Anny K.:

    Hallo Anne, wat fijn dat je weer gezond en wel terug bent in Heeze. Het was leuk om je verhalen te lezen en zo ben ik weer helemaal bijgekletst. Ik hoop dat je niet te veel last hebt van het grote verschil in klimaat momenteel. Je bent wel een wereldreiziger aan het worden. Nog even en je bent al weer weg naar de andere kant van de wereld. Geniet van de kerstdagen thuis! Liefs van Anny.

  • 24 December 2010 - 15:40

    Jeanne En Hans:

    Fijne feestdagen Anne, geniet even van de winter, en dan op naar het zomerse Australie.
    groet jeanne en hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter en Anne

Actief sinds 11 Aug. 2010
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 68237

Voorgaande reizen:

12 November 2012 - 01 Mei 2014

Mumbai.. een nieuw avontuur!!

05 September 2010 - 23 December 2010

Op naar de Costa del Sol...

Landen bezocht: