Voor alles een laatste keer.... - Reisverslag uit el Morche, Spanje van Wouter en Anne Joustra - WaarBenJij.nu Voor alles een laatste keer.... - Reisverslag uit el Morche, Spanje van Wouter en Anne Joustra - WaarBenJij.nu

Voor alles een laatste keer....

Door: AnneSoetens

Blijf op de hoogte en volg Wouter en Anne

22 December 2010 | Spanje, el Morche

Voor alles een laatste keer….
Mijn laatste week is alweer aangebroken, of eigenlijk tegen de tijd dat ik dit op mijn site schrijf alweer zo goed als voorbij.. Zoals ik eerder al zei.. de tijd is echt snel gegaan, maar toch vind ik het wel weer heel fijn dat ik over niet al te lange tijd iedereen weer zie. Ik heb jullie wel heel erg gemist hoor!

De hoogste tijd dus voor allerlei dingen om er voor de laatste keer te zijn..
Ik zal een aantal dingen noemen, maar waarschijnlijk vergeet ik toch (meer dan) de helft!
.. de laatste keer echt lesgeven op maandag (13-12-2010)
.. de laatste keer bijles geven aan Stephanie (18-12-2010)
.. de laatste normale schoolweek (13-12-2010 / 17-12-2010)
.. de laatste keer dat ik op ‘mijn’ fiets zit (17-12-2010)
.. de laatste keer dat ik weekend heb hier in Spanje (17-12-2010 / 19-12-2010)
.. de laatste keer dat ik een lekkere strandwandeling naar Torrox Costa heb gemaakt (19-12-2010)
.. de laatste keer dat ik een presentatie geef hier in het Engels/Spaans (20-12-2010)
.. de laatste keer dat ik boodschappen doe bij José in de kleine supermarkt (18-12-2010)
.. de laatste keer Spaanse les van Sergío (22-12-2010)
.. de laatste keer gezellig samen eten met collega’s (22-12-2010)
.. de laatste keer dat ik hier ’s ochtends om 9.00u op school ben (23-12-2010)
.. de laatste keer dat ik om 12.00u naar ‘mijn casa’ ga vanuit school (23-12-2010)
.. de laatste keer op het vliegveld in Màlaga (23-12-2010)

Ik ga een aantal dingen hier enorm missen denk ik.. zoals het mooie weer bijvoorbeeld. Maar van de andere kant vind ik het ook wel leuk dat ik even in een échte winter terecht kom! Rachel ga ik ook missen, sinds zij hier in Spanje is, is de tijd een stuk sneller gegaan! We hebben als ik het zo achteraf bekijk, vele uren samen doorgebracht onder het genot van tapas en een drankje!
We hebben natuurlijk wel afgesproken dat we nog een paar keer gaan meeten, sowieso één keer in Ierland en één keer in Nederland!

Om mijn lijstje wist-je-dat-jes nog even aan te vullen…
Wist je dat:
.. ik volgens de Spanjaarden hier echt het stereotype Nederlander ben?

Verder nog een paar dingen die ik gedaan heb deze week:
* Zondag naar het fiesta de las migas geweest
* Maandag met Rachel een lekkere biefstuk gegeten in de Nederlandse brasserie
* Dinsdagavond naar de kerstvoorstelling geweest op school
* Vandaag uit eten (kerstlunch) met collega's
* Morgen kerstviering op school (nog een keer) en naar HUIS!!!

XXX




  • 22 December 2010 - 10:48

    Rachel:

    Bijnaaaaaaaaaaaaa naar huis! :D
    Goede reis alvast! Ik zie je dinsdag! X

  • 22 December 2010 - 10:51

    Wouter:

    Op naar je volgende reis... kan niet wachten!

    X

  • 22 December 2010 - 15:09

    Noortje:

    goede reis terug!!

  • 22 December 2010 - 15:31

    Sarah:

    Wauw, je avontuur zit er alweer bijna op! Time flies when you're having fun!
    Maaruh, stereotype Nederlander? Wat houdt dat precies in dan?
    Geniet nog van je laatste dag en nacht in Spanje!
    Fijne reis!

    Groetjesx

  • 22 December 2010 - 17:00

    AnneB:

    Goeie reis terug!
    Dinsdag flink bijkletsen:D

  • 23 December 2010 - 09:55

    Hanneke:

    Fijn dat je weer naar huis komt Anne!!
    En super dat je het zo naar je zin hebt gehad!
    Goeie reis terug en tot snel!

    P.s. Wanneer ga je precies naar Australië?

    Xx Han

  • 23 December 2010 - 10:19

    Elly:

    Tot nu toe kan alles nog landen op Eindhoven airport, vanmiddag en vanavond nog sneeuw te verwachten, dus we zien je vanavond als sneeuwvrouw wel verschijnen! Tot zo!

  • 23 December 2010 - 16:21

    Elly:

    Een laatste berichtje, Anne landt vanavond om 21.40u op Eindhoven airport. Dit voor de liefhebbers.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter en Anne

Actief sinds 11 Aug. 2010
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 68240

Voorgaande reizen:

12 November 2012 - 01 Mei 2014

Mumbai.. een nieuw avontuur!!

05 September 2010 - 23 December 2010

Op naar de Costa del Sol...

Landen bezocht: