Yvette in Spanje - Reisverslag uit el Morche, Spanje van Wouter en Anne Joustra - WaarBenJij.nu Yvette in Spanje - Reisverslag uit el Morche, Spanje van Wouter en Anne Joustra - WaarBenJij.nu

Yvette in Spanje

Door: AnneSoetens

Blijf op de hoogte en volg Wouter en Anne

18 Oktober 2010 | Spanje, el Morche

Hoi hoi,

Even een korte update..
Zaterdagmiddag ben ik met de bus naar Málaga gegaan om Yvette van ´t vliegveld op te halen. Ondanks dat de bus een andere route reed dan de vorige keer kwam ik toch op tijd (lees: veel te vroeg) in Málaga aan.

Na daar even wat gegeten te hebben en door de stad te hebben geslenterd ben ik richting ´t vliegveld gegaan waar ik nog even moest wachten voordat het vliegtuig landde. Ik wist dat Yvette (minstens) een half uur vertraging zou hebben. Helemaal vol verwachting dat ze vanuit Eindhoven zou vliegen, schrok ik me kapot toen ik op geen van de aankomst borden tot in de nacht het vliegtuig vanuit Eindhoven zag staan..
Was ik er wel op de goede dag? Goede tijd?
Ja, dat was allemaal wel.. maar toch maar even ´n computer opgezocht en het mailtje met vluchtnummer bekeken.. Bleek dus dat ze vanuit Weeze (bij Dusseldorf) vloog en dat vliegtuig zou binnen 2 minuten landen. Helemaal voor niets in de stress geraakt haha!

Maar goed, met een uur vertraging en uit de kou in Nederland (jaja ik hoorde dat ´t zelfs al vriest daar!)
kwam ze door het poortje lopen en was ze definitief in Spanje!
Uiteindelijk waren we pas om half 1 ofzo thuis en na even te hebben gekletst zijn we meteen gaan slapen omdat we toch allebei wel moe waren..

De volgende dag (gisteren/zondag) hebben we lekker op ´t strand geluierd en genikst! Oh ja, we zijn wel nog even in de zee geweest, waarbij we allebei ongeveer onze tankini/bikini verloren door de hoge golven en we moesten uitkijken met lachen omdat we anders een slok zout water binnenkregen. Volop hilariteit dus!!
Toen we even later een Nederlandse krant onder onze neus geschoven kregen konden we het niet laten om ons even te verlekkeren bij het weerbericht uit Nederland...

Groetjes en voor degenen die me heel erg missen.. nog 9,5 week en dan ben ik weer terug!


  • 18 Oktober 2010 - 12:40

    Noortje:

    Stinkend jaloers op jullie weer! Geniet er maar lekker van!
    Ik hoorde dat jij het prinsenweekend even op en neer komt.. wat een gezelligheid!!! (of is dit verkeerde info :-s)
    veel plezier met Yvette!

  • 18 Oktober 2010 - 13:35

    Anne(B):

    Ladiesss,

    Hier schijnt nu wel de zon, maar een paar graadjes minder dan bij jullie :P
    Hey geniet er nog van deze week!

    xx Anne

  • 19 Oktober 2010 - 01:09

    Wouter:

    Ik mis je dan wel heel erg, maar ga echt niet die 9.5 week wachten... 9.5 dag lijkt me een beter plan! :-)

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter en Anne

Actief sinds 11 Aug. 2010
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 68244

Voorgaande reizen:

12 November 2012 - 01 Mei 2014

Mumbai.. een nieuw avontuur!!

05 September 2010 - 23 December 2010

Op naar de Costa del Sol...

Landen bezocht: