Twee knallende en flitsende shows... - Reisverslag uit el Morche, Spanje van Wouter en Anne Joustra - WaarBenJij.nu Twee knallende en flitsende shows... - Reisverslag uit el Morche, Spanje van Wouter en Anne Joustra - WaarBenJij.nu

Twee knallende en flitsende shows...

Door: AnneSoetens

Blijf op de hoogte en volg Wouter en Anne

13 Oktober 2010 | Spanje, el Morche

¡Hola!

Ik kan nu bladzijden vol gaan vertellen over Granada (en vooral dan het Alhambra) maar dat doe ik lekker niet omdat 1. je er zelf maar moet gaan kijken ;) 2. papa en mama anders niets meer te vertellen hebben als ze iets willen zeggen over de vakantie en 3. het is veel te veel werk om dat allemaal uit te typen haha!

Maar ik kan wel verklappen dat het ECHT, ECHT, ECHT heel mooi en indrukwekkend is.. De stad Granada zelf is vooral een (studenten)stad zoals er zovelen zijn, maar toch zie je hier heel veel kenmerken terug van de Moren die hier vroegen zijn geweest. Dat is in Granada veel meer dan in bijvoorbeel Málaga. Het Alhambra is ook niet zomaar een ´ruïne´ maar het lijkt wel een complete stad zo groot dat het is..
Maar goed, ´t was dus heel mooi en papa, mama en ik hebben heel de dag genoten van het lekkere weer (het was rond de 30 graden) en het mooie uitzicht en gebouwen enz.

Zaterdag was het helaas wat minder mooi weer.. op z´n zachts gezegd: echt Nederlands weer. Behalve dan dat het niet koud was terwijl de regen met bakken uit de lucht kwam. Ook ´s nachts heeft ´t weer ons getrakteerd op ´n spetterende,knallende en flitsende show.
De volgende ochtend was de lucht echter weer strakblauw en was er een lekker temperatuurtje om op het strand te gaan liggen.
´s Avonds nog naar Nerja geweest waar ook weer feesten aan de gang waren. Toen we naar de auto wilden gaan werden we nogmaals getrakteerd op ´n knallende en flitsende show, maar nu zonder regen, wind en andere weersomstandigheden (zie de foto´s).

Maandag zijn we voor de laatste keer samen uit eten gegaan en dinsdag nog even samen koffie gedronken waarna papa en mama weer naar huis zijn gegaan. Ik was gisteren ook vrij omdat het hier een nationale feestdag is vanwege de ontdekking van Amerika (je kunt maar ergens een feestdag om bedenken).

Goed.. vandaag dus weer op school geweest, maar daar zit mijn tijd er eigenlijk ook alweer op dus ga ik zo maar weer naar huis.
Zaterdag komt Yvette al en kan ik met haar nog vanalles bezoeken en gezellig bijkletsen over het leven in Nederland!

¡Adios!

• 13 Oktober 2010 - 12:02

Elly En Guus:

We zijn om het stakende Frankrijk heen gevlogen, op het noordelijke stuk na.(na veel overleg toch mogelijk) Met vertraging van 1 uur, dus langer genieten van de spaanse warmte, in Eindhoven geland bij 7 graden en lichte mist.We zullen het warme Costa Torrox nog gaan missen, het is hier ijskoud!

• 13 Oktober 2010 - 12:06

Hoekie:

Hee Anne,

Wat een "knallend" leven in Espana. Mooie foto's...
    Veel plezier met je volgende bezoek uit Olanda.
    Groetjes Hoekie....
    PS, ook de groeten van Konijn Haas (zijn huidige naam.....)

• 13 Oktober 2010 - 13:41

Hanneke:

Ha!

Het ziet er mooi uit zeg, op je foto's!
    Wat leuk dat je zoveel bezoekjes krijgt, gezellig!

Heb je toevallig je post al gecheckt?

Geniet ervan!!
    Xx Han