¡Bijna weekend! - Reisverslag uit el Morche, Spanje van Wouter en Anne Joustra - WaarBenJij.nu ¡Bijna weekend! - Reisverslag uit el Morche, Spanje van Wouter en Anne Joustra - WaarBenJij.nu

¡Bijna weekend!

Door: AnneSoetens

Blijf op de hoogte en volg Wouter en Anne

07 Oktober 2010 | Spanje, el Morche

Zo.. mijn werkweekje zit er weer bijna op. En ik heb een hoop gedaan. Ben nu klaar met alles (dat is science en Engels) voor de 5e klas en kan dus volgende week fris beginnen met het materiaal voor de 6e klas.

Deze week zijn ook twee andere meiden op school begonnen. Rachel komt uit Noord-Ierland en Amanda uit New Jersey. Zij zijn niet van hetzelfde project als ik, maar geven ook Engelse les geloof ik. Ik hoop natuurlijk niet dat nu de aap uit de mouw komt dat mijn Engels eigenlijk helemaal niet zo goed is haha.. maar dat zal wel meevallen!!

Gisteren ben ik ook nog met papa en mama gaan rondtouren om nog ´t een en ander van de omgeving te zien. We zijn naar twee plaatsjes geweest: Almuñacar en Solobreña. Vooral het eerste plaatsje was erg mooi en daar zijn we ook naar een combinatie van een papagaaien- en cactuspark geweest. Erg leuk! Daar heb ik ook een ´wilde´ slang gezien (die zat tussen de rotsen en niet in een kooitje ofzo) zoals je op de foto kunt zien. Verder hadden ze in dat plaatsje nog een mooie botanische tuin met veel beelden erin. De burcht zijn we niet meer op gegaan omdat hij toch dicht zou zijn (dat is een beetje ´t nadeel van de siësta).

Morgen gaan we naar Granada en daar de stad en het Alhambra bezoeken.. ik ben wel erg benieuwd, want dat schijnt echt heel erg mooi te zijn!!

¡Hasta Luego!

• 07 Oktober 2010 - 11:15

Sandra:

Je moet echt met een gids gaan! Want inderdaad het is super maar met een gids dan begrijp je het allemaal een stuk beter :).
    Veel plezier!

• 07 Oktober 2010 - 14:22

Katrijn:

Leuk om te lezen wat je daar allemaal doet en zo te horen heb je het daar wel naar je zin. En morgen dus naar het alhambra. Is zeker heeeeel mooi! Hoop voor je dat het beroemde binnenpleintje niet in de steigers staat net als bij ons :)

• 08 Oktober 2010 - 17:52

Jeanne En Hans:

Hola Ana Estás actividades deportivas, por lo menos con cosas divertidas que hacer y ver. El trabajo también suena bien. Disfrute de su estancia en Granada, muestra en realidad una ciudad muy hermosa. Una vez más, es actualmente buena. En cualquier caso, el Sol se ve regularmente y el otoño comienza a emerger. Es bueno escuchar los bosques holandeses. Por ahora, Ana, muchos saludos desde Esbeek, Jeanne, Hans, lette en jibbe.

• 09 Oktober 2010 - 08:46

Gwen:

Ha Anne, lees na al je verhalen dat het erg goed met je gaat ( wat wil je ook met zo'n weer!!Geweldig!!Heel veel succes met alles en geniet ervan. Groetjes Gwen

• 09 Oktober 2010 - 08:46

Gwen:

• 09 Oktober 2010 - 18:41

Lianne En Theo:

Leuk die uitstapjes samen met pa en ma, doe ze de groetjes. Het Alahambra schijnt inderdaad erg mooi te zijn. Wij hadden vandaag hier een fantastische zonovergoten dag, ik zag met het nieuws dat het bij jullie helaas slecht weer was, hopelijk trekt dat snel voorbij. Veel plezier nog!