Ondergaande zon op het strand - Reisverslag uit el Morche, Spanje van Wouter en Anne Joustra - WaarBenJij.nu Ondergaande zon op het strand - Reisverslag uit el Morche, Spanje van Wouter en Anne Joustra - WaarBenJij.nu

Ondergaande zon op het strand

Door: AnneSoetens

Blijf op de hoogte en volg Wouter en Anne

22 September 2010 | Spanje, el Morche

Gisteren ben ik weer de hele dag op school geweest. Dat wil zeggen: van 9 tot 2, want dan is de school uit. Eigenlijk wilde ik meteen daarna naar het strand gaan, maar een collega drong erop aan om me thuis te brengen met de auto dus ben ik met haar meegereden...

Thuis gekomen ben ik eerst maar gaan lunchen (ik moet toch ooit aan die Spaanse gewoontes gaan wennen) en daarna even gaan slapen (want ook de siësta hoort bij het zuiden van Spanje). Toen ik wakker werd, was het echter al te laat om nog lekker op het strand te gaan liggen, alhoewel de zon nog wel scheen was het niet meer echt zwemweer...

Ondertussen had ik een ander plan bedacht..
Eerst op de fiets naar de supermarkt en daarna de zonsondergang bekijken op het strand....

Dus zo ben ik heel actief, terwijl het eigenlijk nog te warm was, op de fiets naar Torrox Costa gegaan en na een korte stop aan het strand de supermarkt binnengegaan. Ik was in deze supermarkt nog nooit geweest, maar hij is echt helemaal ingesteld op Duitsers!! Allemaal Duitse merken en het personeel spreekt zelfs een beetje Duits. Ook kom je verder geen Spanjaard tegen daar, alleen maar Duitsers!! Echt grappig!
Maar goed, terug naar huis en snel alle spullen in de koelkast zetten. M´n handdoek pakken en op naar het strand.. Ik was al bijna te laat, maar zoals je op de foto´s ziet, was het de moeite waard om nog even te gaan kijken!!
Leuk trouwens om te zien hoe ineens als de zon onder is allemaal vissers op een rijtje gaan staan om hun hengels uit te slaan voor het vangen van sardientjes enz..


Oh ja.. over al die Spaanse reacties... ik kan zelf nog niet zo goed Spaans hoor, dus ik heb net als jullie zo´n vertaalsite nodig om te kunnen lezen wat jullie schrijven ;)
Niet dat het niet leuk is om te lezen, maar toch.. dat jullie ´t even weten haha!!

Tot de volgende keer!

  • 22 September 2010 - 07:37

    Rachel:

    Hey lief!

    Mooie foto's! Fijn dat alles goed gaat!
    geen Deutsche Bockwurst gekocht? ;)

    Kus!

  • 22 September 2010 - 08:35

    Willem M.:

    Hey Anne,

    Na braaf alle verslagen te hebben gelezen zal ook ik maar eens een reactie achterlaten. Het klinkt allemaal prima daar. Lekker weer, lekker eten, strand naast de deur...

    Dus eigenlijk kan ik niets anders schrijven dan: "Veel plezier, geniet ervan en leer die kids daar maar eens koekhappen en spijkerpoepen".

  • 22 September 2010 - 10:37

    Hanneke:

    Ha Anne!

    Ziet er goed uit zeg! Jaloers... =)
    Fijn dat je je zo goed redt daar, ik hoop dat het allemaal te gekke ervaringen zijn!

    Ik denk aan je!
    Xx Han

  • 22 September 2010 - 12:27

    Cor:

    Wat een práchtige foto's maak jij!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 22 September 2010 - 19:29

    Elly:

    We hadden hier vandaag ook veel zon,veel water, tropische temperaturen in de sauna,al een voorproefje voor mijn verjaardag en voor Spanje!Dus het witte is eraf!

  • 24 September 2010 - 17:17

    Lianne:

    Jij hebt iedere dag nog strandweer, maar afgelopen woensdag hebben je moeder en ik hier in Geldrop bij tropische temperaturen liggen bakken in de zon en flink moeten smeren om niet te verbranden, alle strandstoelen waren bezet, kijk dat kunnen wij ook................1 dagje!
    Laatste nieuwtje van het werk: Christel is zwanger (ken jij ook toch?) en verwacht in december de baby al, ze weet het nog maar net. Adios!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter en Anne

Actief sinds 11 Aug. 2010
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 68236

Voorgaande reizen:

12 November 2012 - 01 Mei 2014

Mumbai.. een nieuw avontuur!!

05 September 2010 - 23 December 2010

Op naar de Costa del Sol...

Landen bezocht: