Speciaal voor de ooms en tantes... - Reisverslag uit el Morche, Spanje van Wouter en Anne Joustra - WaarBenJij.nu Speciaal voor de ooms en tantes... - Reisverslag uit el Morche, Spanje van Wouter en Anne Joustra - WaarBenJij.nu

Speciaal voor de ooms en tantes...

Door: AnneSoetens

Blijf op de hoogte en volg Wouter en Anne

19 September 2010 | Spanje, el Morche

Hola!!

Eigenlijk heb ik niet zoveel te vertellen, maar ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat er verschillende ooms en (vooral) tantes zijn die hun dagritme bepalen om mijn verhalen heen ;)
Dus vandaar hier nog een verhaaltje!

'k Ben vrijdag met twee collega's gaan lunchen in een tapasbar.. 't was voor mij mee een vroeg diner (we gingen namelijk pas rond 3 uur en waren pas rond 4 uur aan't eten) maar wel erg lekker!!

's avonds ben ik een uur gaan fietsen hier, in de poging om nog wat leuks te ontdekken maar ik probeerde de berg richting Torrox pueblo (Torrox dorp) op te fietsen, maar 't leek wel of m'n fiets achteruit ging, dus dat doe ik toch maar met de bus!!

Zaterdag (gisteren) heb ik eigenlijk helemaal niets gedaan behalve op het strand gelegen en een kaartje naar oma geschreven.
Oh ja, ik heb ook nog geregeld dat ik twee keer per week 2 uur Spaanse les krijg van één van de leraren van de school in Malaga. Hij woont ook in Torrox dus dat is wel handig. (dat is ook de leraar die me hier heeft gebracht)

Vandaag wordt denk ik weer zo'n dag als gisteren, maar misschien dat ik vanavond nog even naar het circus ga. Dat is namelijk in Torrox Costa en ben er wel benieuwd naar..

Groetjes en adios!!

p.s. Speciaal voor ome Hans en tante Jeanne... útiles, un traductor..




  • 19 September 2010 - 10:44

    Wouter:

    Ik ben dan wel niet je oom (of tante), maar ook ik lees je verhalen nog steeds graag hoor...

    En.. niet te bruin he, ik heb hier dan wel genoeg zon, maar zit de hele tijd binnen, dus blijf net zo wit als ik al was...

    X je mannetje

  • 19 September 2010 - 10:44

    Hans Y Jeanne:

    Hola Ana, Si seguimos a hablar español para usted, que quería dominar el idioma, y poco a poco cada ayuda, pero cree que debería. He leído que usted está haciendo bien, disfrutando de todo lo que hace que usted y el buen tiempo, saludos,

  • 19 September 2010 - 10:59

    Tante Ria:

    Hola Ana,
    Muy amables con nosotros para compartir sus historias. Vamos mañana a 30sept. a Benidorm. Así que si te apetece que venga en la moto. Usted tiene una bicicleta de montaña por lo que deben trabajar en las montañas.
    Sin embargo un rato muy agradable allí y vamos a disfrutar. Saludos. Tía Ria

  • 19 September 2010 - 11:00

    Tante Ria:

    Ik weet niet of het allemaal klopt maar ik heb mijn best gedaan.

  • 19 September 2010 - 11:43

    Gerard En Frits:

    Hola Ana

    No sería extraño que nos ayude, así como nuestro conocimiento de la lengua española es, pues, también aquí este mensaje en ese idioma. Hemos leído sus mensajes con un montón de diversión y disfrutar de la naturaleza relajada que representa. Tenemos la sensación de que a veces tienen que matar el tiempo. Pero que disfrute de su cosa e inventar todo, hasta un cirusbezoek! Alrededor de una semana o lo harán sus padres, a quienes les gusta la idea, me di cuenta ayer.

    Diviértete y escribir bljf. Disfrute de su tiempo allí.

    Gerard y Frits
    powered by

  • 19 September 2010 - 17:29

    Cor:

    Nou Anne, ik snap geen bal van dat spaans, maar ik lees je reisverslagen met veel plezier!!
    Wat heerlijk dat het daar nog zo'n lekker weer is!! Groetjes van Cor

  • 19 September 2010 - 20:47

    Annette:

    Dat spaans kan ik ook niet, maar ik hoop wel dat je daar lekker geniet.

  • 19 September 2010 - 21:28

    Michèl:

    Geniet ervan. Hier praten we al over nieuwe winterjassen..... Brrr. Hoewel we vandaag nog lekker in het leenderbos gewandeld hebben.

    Groetjes M&M

  • 20 September 2010 - 18:59

    Lianne En Theo:

    Anne, bedankt voor je verhaaltje, gewoon blijven schrijven we blijven het lezen, maar niet in het spaans! woensdag neem ik je moeder een dagje mee uit: cadeautje voor haar verjaardag!
    Adios!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter en Anne

Actief sinds 11 Aug. 2010
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 68249

Voorgaande reizen:

12 November 2012 - 01 Mei 2014

Mumbai.. een nieuw avontuur!!

05 September 2010 - 23 December 2010

Op naar de Costa del Sol...

Landen bezocht: