Post enzo.. - Reisverslag uit el Morche, Spanje van Wouter en Anne Joustra - WaarBenJij.nu Post enzo.. - Reisverslag uit el Morche, Spanje van Wouter en Anne Joustra - WaarBenJij.nu

Post enzo..

Door: AnneSoetens

Blijf op de hoogte en volg Wouter en Anne

14 September 2010 | Spanje, el Morche

Mocht iemand dringend (of minder dringend) de behoefte hebben om mij een kaartje ofzo te sturen, dan kan dat.. Maar niet naar mijn woonadres, want ze hebben mij en de makelaar geen sleutel van de brievenbus gegeven. Wel heb ik afgesproken met de mevrouw van de makelaar dat post naar hun kantoor gestuurd mag worden, dus bij deze het adres:

Anne Soetens
Ctra. Almería 10 - Edif. Oasis Club
Bajo local 2 - Peñoncille
29793 Torrox Costa (Malaga)
Spanje

Voor de liefhebber die precies wil weten waar ik zit heb ik ook mijn woonadres (maar daar kun je dus geen post of iets naartoe sturen..)

Ctra. Almería - Edif Plaza Nueva
Bloque 1, 1a planta F
29793 El Morche (Malaga)
Spanje

Goed, ben er weer vandoor!!
Bye bye, oh eh nee ik bedoel natuurlijk ADIOS!!

  • 14 September 2010 - 18:11

    Leanne:

    Klinkt goed daar!
    En het appartement ziet er niet verkeerd uit :)
    Veel plezier en succes daar! Geniet daar van het mooie weer, want hier is het niet veel..
    Groetjes!

  • 18 September 2010 - 07:27

    Eline Ketelaars:

    Hey anne,

    Klinkt allemaal alsof je het goed naar je zin hebt! Je bent wel fanatiek met updates! volgende keer in het Spaans?

    Veel plezier nog, succes met je Spaans en geniet van de zon!!

    Liefs, eline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter en Anne

Actief sinds 11 Aug. 2010
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 68245

Voorgaande reizen:

12 November 2012 - 01 Mei 2014

Mumbai.. een nieuw avontuur!!

05 September 2010 - 23 December 2010

Op naar de Costa del Sol...

Landen bezocht: