In Torrox - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Wouter en Anne Joustra - WaarBenJij.nu In Torrox - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Wouter en Anne Joustra - WaarBenJij.nu

In Torrox

Door: AnneSoetens

Blijf op de hoogte en volg Wouter en Anne

10 September 2010 | Spanje, Málaga

¡Hola!

Ik ben vandaag aangekomen in Torrox, of eigenlijk heet het hier El Morche, maar dat is nog veeeeel kleiner dan Torrox dus echt niet te zien op de kaart.

Ik ben gebracht door een leraar van mijn spaanse school, die woont hier ook. Eerst zijn we wel 3x dezelfde straat op en neer gereden omdat we de makelaar niet konden vinden. Gelukkig is dat uiteindelijk wel geluk en na een paar ´muchos gracias´ ben ik naar binnen gegaan. Daar bracht de Nederlandse vrouw van de makelaar me naar m´n apartemento en zie voor verdere details de foto´s...

Toen moest ik natuurlijk naar de supermarkt om wat te eten te halen.. ik kan kan je vertellen.. er zijn hier erg veel kleine supermarktjes en de grote is op ongeveer een half uur lopen... heb ik zelf getest!!

Maar goed, ben nu dus best moe, dus ga maar weer eens terug naar m´n apartemento. Ben namelijk aan het internetten vanuit een internetcafé, ik heb nu dus geen internet in huis..

Tot de volgende keer!!
Xx

  • 10 September 2010 - 19:38

    Annekesoetens:

    Ziet er mooi en spannend uit!!!!
    Geniet er van en ik blijf je volgen

  • 10 September 2010 - 22:30

    Yvette:

    Hey Anne,

    Wat fijn dat je nu een apartemento hebt!
    Ziet er leuk uit!

    Ik kijk uit naar het volgende verslag!

    xx

  • 11 September 2010 - 08:15

    Karen D:

    Hola Anne!

    Klinkt goed allemaal zeg! Leuk appartemento ook! Woon je daar alleen of deel je dit met iemand?
    Vervelend ook die knalblauwe lucht.... grrrr.... Maarrrr gelukkig zou ik vandaag gewoon in ut Hizzerse ook zo'n foto kunnen maken! Hoera een dagje zon!

    Geniet ervan chica! Saludos van ons allebei

    x Ka

  • 11 September 2010 - 09:50

    Wouter:

    Hey schatje,

    Ziet er echt goed uit dat appartementje. Daar kom ik graag een paar weekjes logeren!

    X

  • 11 September 2010 - 11:47

    Marc:

    Hey Anne,

    Google maps kent El Morche gelukkig wel... Je ligt lekker dichtbij zee, dat is wel heel relaxed. Wat zijn die gebouwen die landinwaarts liggen? Kassen?

    Geniet in ieder geval lekker van je nieuwe stek.

    Groetjes, Marc

  • 12 September 2010 - 09:43

    Katrijn:

    Hey Anne,

    Ziet er goed uit hoor!
    Daar hou je het denk ik wel een paar maandjes vol :)

    Groetjes,
    Katrijn

  • 12 September 2010 - 14:49

    Elly:

    Hola,ik kreeg je sms, ben je nog niet verbrand met al dat zonnen! Veel succes met je eerste schooldag.Je hebt een erg mooi apartemento. Met die tropische temperaturen houdt jij het daar wel vol!XXXX

  • 12 September 2010 - 16:01

    Hanneke:

    Hola Anne!!
    Wauw, je appartement ziet er echt geweldig uit zeg!! En ik zie dat je nog plek hebt voor logees.... =)

    Superbedankt voor je leuke verjaardagskaart! Kei leuk dat je er aan dacht! Dat was de eerste keer dat ik een verjaardagskaart uit Spanje kreeg, echt te gek!

    Succes daar en geniet ervan, ik denk aan je (én aan die blauwe lucht boven jouw hoofd..)!

    Xx Han

  • 12 September 2010 - 16:15

    Anny:

    Hoi Anne, ik denk dat jij het daar wel naar je zin hebt. Wij zijn net terug uit Oostenrijk, dus ik zit nu al je verhalen te lezen. Leuk voor je dat je het zo goed getroffen hebt met je school en je appartement. Ik blijf je verhalen volgen.

    Liefs Anny.

  • 12 September 2010 - 19:50

    Lianne En Theo:

    Dat ziet er goed uit. Je hebt logeerbedden, dus we kunnen gerust eens langs komen?
    Vandaag je zus nog gezien,die gaat morgen aan haar verre reis beginnen.......
    Veel plezier nog en geniet van je verblijf.

  • 12 September 2010 - 20:53

    Michèl:

    Nou, dat appartement ziet er wel goed uit.

    Hier in Heeze hebben we zaterdag ook mooi weer gehad maar zondag was het toch wel tijd om vreselijk jaloers te worden..... zelfs zonder internet.

    Succes en geniet ervan!

    Groetjes,
    Michèl en Marieke

  • 14 September 2010 - 07:54

    Jeanne En Hans:

    Hola Anne,
    un mensaje del Esbeek fría, parece que el otoño aquí hoy! Así que disfruten el viaje hermoso, pero también de un clima envidiable,
    bella saludo,
    jeanne, hans, jibbe en lette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter en Anne

Actief sinds 11 Aug. 2010
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 68227

Voorgaande reizen:

12 November 2012 - 01 Mei 2014

Mumbai.. een nieuw avontuur!!

05 September 2010 - 23 December 2010

Op naar de Costa del Sol...

Landen bezocht: